fredag den 15. marts 2013

Tester af produkt

Jeg havde tilmeldt mig som tester hos Dr. Oetker via facebook. Det var jeg så blevet valgt til her forleden dag. Og modtog med posten onsdag en kuvert med deres nye Topping til Cup Cakes. Det var rigtig nemt og smagte faktisk rigtig godt. Jeg kan nemlig bedste lide toppings som ikke er over søde. Så dette var lige efter min smag.

 Der fulgte et opskrift hæfte med til Cup Cakes.


Og så kan det så komme til at se således ud.



Og det skal helt sikkert prøves igen :-)

2 kommentarer:

  1. Mums - lige hvad man trænger til her på en kold dag :o)

    Og tillykke med datteren.

    Du spurgte efter de æsker til sytråd jeg har. De har snart nogle år på bagen, men fandt dem her:
    http://www.symaskinexperten.dk/shop/traadaeske-til-1000m-213p.html
    Super praktiske, lette at overskue og tråden får ikke støv. Ren win win :o)

    Ha en skøn vinterdag.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for dit dejlige svar. Du skulle prøve den topping hvis du er til den slags, har mange kollegers/familiens udsagn for at det er super lækkert.
      Tak for lykønskningen :-)
      Desuden er så fantastisk at få et link - her kan de købes. Det bliver noget jeg skal have bestilt. Så endnu engang tusinde tak for svaret.

      kh Lisbeth

      Slet