tirsdag den 2. april 2013

Påsken 2013

Så er det blevet sidste dag i denne påske. Imorgen er det arbejdsdag. Desværre har det ikke været en af de bedste ferier, men det må jo bare være sådan.
Jeg har været meget plaget af smerter i min ryg og diverse led (Min rygskade).

Så det jeg har fået lavet i påsken - er en lille familie af sprutter, til sprutteindsamlingen. Skal også mødes med en af hæklerne her den 9 april og modtage hendes sprutter, glæder mig rigtig meget.

Mit første forsøg på at sy et logo fra Sprutteindsamlingen til ryggen af en sweatshirt - kunne have været gået bedre :-)
Min ramme løsnede sig og den blev IKKE sat rigtig på igen hi hi. Så det blev et meget anderledes logo end start billedet.

Så idag er der lavet et nyt forsøg på computeren. Så en af de næste dage skal det prøve sys. Og så håber jeg det er klar til endelig syning på sweatshirten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar