søndag den 14. april 2013

Syværelse - Jubii Here I come :-)

Weekenden er gået med at få ordnet mit super dejlige syværelse. Min samlever har fået gjort det helt klart for mig at jeg skal nyde at kunne gøre nogle kreative ting, de dage jeg har det godt.

Dette har så gjort han har flyttet mit gamle syværelse fra 1. førstesalen ned i stueetagen, hvor mine skavanker, bedre kan holdes i ave.

Så nu skal jeg helt klart igang med at få nogle ting fra hånden, i mit dejlige værelse.
Jeg fik jo hjælp til at finde kasser til mine mange forskellige tråd, via bloggeland. Og har fået indkøbt dem.
De er også sat på plads alle sammen. Så den del er der også styr på.

Der er også sorteret en del fra som er givet videre. Så nu kan det jo kun gå fremad.

GLÆDER MIG BARE TIL AT KOMME IGANG :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar