onsdag den 22. maj 2013

Opgaver på - To Do Listen

Så har jeg lige fået lavet et par ting færdige. Det var en super rar fornemmelse.
Denne gang var det 2 ekstra sprutter til Roskilde som lå i et større samlesæt med en masse tråd ender.

Og et strikket halsrør til min datter. Det er i 2 farver og 2 forskellige mønstre. Men kan også laves om til en lille vest af en slags.
Så nu håber jeg bare hun bliver rigtig glad.

Men Men der er jo stadig en del ting tilbage på listen. Så det er bare at fortsætte.
Det er så hvad jeg vil gøre de næste dage.

3 kommentarer:

  1. Jeg har også en halv elefant og en masse hæklede ruder som ligger og venter... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt man ikke er den eneste :-) tror på vi nok skal få tingene gjort eller samlet :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet