søndag den 29. december 2013

Jul på godt og ondt

Var endelig nået dertil hvor jeg kunne glædes ved denne dejlige højtid - nemlig julen.
Efter lange 9 år - skulle holde en dejlig jul for mine børn, bonusbarn og min kæreste.
(ps har holdt jul før undervejs - hvor det bare har været noget jeg skulle have overstået)

Havde glædet mig hele måneden og nydt alle de fine indlæg rigtig mange har
lagt ud i Blogland.

Havde fået købt gaver - som skulle glæde modtageren længere end til nytår.

Da vi endelig kom til juleaften - havde jeg lavet mad det meste af dagen.
Og mine børn samt bonus barn skulle komme.
Hvilket jeg glædede mig rigtig meget til.

Desværre fik det en anden slutning end - jeg havde håbet på.

Maden var spist næsten inden vi fik begyndt.
Gaverne pakket ud inden vi var startet.
Aftenen gået inden den næsten var begyndt.
 
Alt sammen grundet mobil telefoner.
Børnene kunne kun hænge i disse elektroniske apperater.
(Har altså også selv smartphone, men den lå i soveværelset)
Så hvis jeg skal holde jul igen - bliver det med beskeden
 
Læg mobilerne væk og vær til stede
Nyd dog denne dejlige dag - hvor der er brugt lang tid
på at glæde andre.
 
Så nu vil jeg glæde mig til det nye år.
Og er da blevet meget klogere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar